marți, 2 august 2011

Palatul Brancovenesc Mogosoaia in 2011

Nume: Ansamblul Palatului Brancovenesc Mogosoaia
Perioada: sfarsitul secolului XVII-XX (construit la 1702)
Cod LMI: IF-II-a-A-15298
Stilul arhitectural:  brancovenesc
Adresa:  Str. Valea Parcului, Nr. 1, sat Mogosoaia, comuna Mogosoaia, judetul Ilfov
Construit: Constantin Brancoveanu (n.1654 - d.1714)


Vedere spre turnul portii si casa de oaspeti
Biserica Sf. Gheorghe, ctitorita de C-tin Brancoveanu
Poarta
Vedere spre bucatarie (cuhnie), turnul portii si casa de oaspeti
Vedere spre casa de oaspeti si palat
Turnul portii
Vedere spre casa de oaspeti si palat
Bucataria (Cuhnia)
Palatul Mogosoaia
Palatul Mogosoaia
Palatul Mogosoaia
Palatul Mogosoaia
Palatul Mogosoaia
Palatul Mogosoaia - vedere dinspre lac
Palatul Mogosoaia - vedere dinspre lac
Palatul Mogosoaia - vedere dinspre lac

7 comentarii:

Pozaru' spunea...

Frumoasa prezentare! Felicitari!

Ioana R. spunea...

@ Pozaru': Va multumesc pentru aprecieri!

roryta spunea...

frumoase foto...

codingpills spunea...

Excelenta selectia fotografica!

Andreea spunea...

Doamne,m-a impresionat locul acesta.Am fost acolo in urma unui concurs la care am participat.M-am simtit asa bine.Nu pot uita acele gradini pline de flori,si lacul acela imens.Si se auzea muzica medievala pe fundal.Foarte frumos!

Dana spunea...

Foarte fain blogul tau, iar prezentarea palatului e nemaipomenita.

Ioana R. spunea...

Va multumesc pentru comentariile incurajatoare!

@Andreea: Am prins si eu un concert cu muzica medievala la Palatul Mogosoaia. A fost extraordinar!

Ioana R.